2013-01-14 مهدی فرقانی نیا 0 نظر تبلیغات گوگل، طراحی سایت
بررسی ها نشان می دهد که اغلب اشخاص، شرکت ها و سازمان های ایرانی انتظارات خود را در مورد طراحی وب سایت صرفاً محدود به ابعاد اطلاع رسانی آن می کنند حال آنکه در دنیای 23 میلیونی کاربران اینترنتی ایران، عدم توجه به ابعاد تجاری و بازاریابی در یک وب سایت، اشتباه تجاری بزرگی محسوب می شود.
در متن زیر سعی شده دلایل داشتن یک وب سایت ذکر شود. شما با توجه به کلیه شرایط مربوط به حرفه خود می توانید تصمیم بگیرید که یک وب سایت در بالا بردن راندمان کاری شما چه مقدار تاثیرگذار است.
با تمام مزایایی که داشتن یک وب سایت دارد ولی هزینه این روش تبلیغاتی بسیار کمتر از سایر روش های تبلیغاتی است.
یک وب سایت می تواند نقش یک بروشور، بیلبورد و ... را برای شما ایفا کند با این تفاوت که:
در آخر همه مراحل تجارت موفق، از جمله تبلیغ، اطلاع رسانی، فروش و خدمات پس از فروش، ضمن صرفه جویی در همه منابع، به وسیله یک وب سایت انجام پذیر خواهد بود. امروزه، نقطه آغازین تماس مشتری با یك شركت اغلب وب سایت آن شركت است. بر این اساس حضور در شبكه جهانی اینترنت (حتی اگر حضوری ضعیف باشد) بهتر از عدم حضور در آن تلقی می شود.
مجموعه Master CIW با هدف ایجاد تحول و روندی نو در طراحی وب سایت، در خدمت شما عزیزان می باشد.