2013-03-11 مهدی فرقانی نیا 0 نظر تبلیغات گوگل، طراحی سایت
سیستم تبلیغاتی AdWords جهت استفاده هرچه بهتر کاربران از این سیستم نوین تبلیغاتی محدودیت هایی را اعمال نموده است، کاربر با اطلاع از این محدودیت ها می تواند تبلیغات اثربخشی را ایجاد نماید. این محدودیت ها به قرار زیر می باشد:
البته بیشتر متقاضیان و استفاده کنندگان از سیستم تبلیغاتی AdWords به مرز این حدود نمی رسند.
با توجه به اینکه هر تبلیغ کننده به دنبال استفاده بهینه از ابزارهای تبلیغاتی خود می باشد، لذا بهترین نوع سازمان دهی یک حساب در سیستم تبلیغاتی AdWords، ایجاد یک Campaign اصلی با چند Adgroup درون آن است، به گونه ای که دو یا سه تبلیغ و 10 تا 35 کلیدواژه درون هر Adgroup وجود داشته باشد.
در صورتی که کلیدواژه های موجود در هر Adgroup نزدیک به حداکثر تعداد گفته شده باشند، تذکری در حساب کاربری شما ظاهر خواهد شد.
در صورتی که تمایل دارید در مورد ساختاربندی تبلیغات خود اطلاعات بیشتری را کسب نمائید لطفا از طریق فرم مشاوره درخواست خود را ارسال فرمائید.