محدودیت های حساب کاربری در AdWords

سیستم تبلیغاتی AdWords جهت استفاده هرچه بهتر کاربران از این سیستم نوین تبلیغاتی محدودیت هایی را اعمال نموده است، کاربر با اطلاع از این محدودیت ها می تواند تبلیغات اثربخشی را ایجاد نماید. این محدودیت ها به قرار زیر می باشد:

  • حداکثر 500 Campaign تبلیغاتی (شامل Campaign های فعال و متوقف شده)
  • حداکثر 20.000 Adgroup در هر Campaign
  • حداکثر 5.000 کلیدواژه در هر Adgroup
  • حداکثر 300 تبلیغ نمایشی (Display Ad) در هر Adgroup (شامل تبلیغات تصویری)
  • حداکثر 50 تبلیغ متنی در هر Adgroup
  • حداکثر 3 میلیون کلیدواژه در هر حساب کاربری
  • حداکثر 300 مقصد برای هر Campaign تبلیغاتی
  • حداکثر 300 مکان مستثنا در هر Campaign تبلیغاتی

البته بیشتر متقاضیان و استفاده کنندگان از سیستم تبلیغاتی AdWords به مرز این حدود نمی رسند.
با توجه به اینکه هر تبلیغ کننده به دنبال استفاده بهینه از ابزارهای تبلیغاتی خود می باشد، لذا بهترین نوع سازمان دهی یک حساب در سیستم تبلیغاتی AdWords، ایجاد یک Campaign اصلی با چند Adgroup درون آن است، به گونه ای که دو یا سه تبلیغ و 10 تا 35 کلیدواژه درون هر Adgroup وجود داشته باشد.
در صورتی که کلیدواژه های موجود در هر Adgroup نزدیک به حداکثر تعداد گفته شده باشند، تذکری در حساب کاربری شما ظاهر خواهد شد.
در صورتی که تمایل دارید در مورد ساختاربندی تبلیغات خود اطلاعات بیشتری را کسب نمائید لطفا از طریق فرم مشاوره درخواست خود را ارسال فرمائید.

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این مطلب بیان می نمائید.

لطفا دیدگاه خود را درباره این مطلب بیان بفرمائید:
نام و نام خانوادگی
نام و نام خانوادگی وارد نشده است.
پست الکترونیکی
آدرس ایمیل وارد نشده است. (yourname@example.com) آدرس ایمیل وارد شده معتبر نمی باشد. (yourname@example.com)
دیدگاه
 دیدگاهتان وارد نشده است.